Четвер, 13.12.2018, 14:00
Вітаю Вас Гость | RSS

Лубенська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №1

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗНО - ДПА

ПРО ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ НА ПРОБНЕ ЗНО У 2018 РОЦІ

24 та 31 березня 2018 року для всіх бажаючих ознайомитися з процедурою ЗНО, проводиться пробне зовнішнє незалежне оцінювання (пробне ЗНО).

Проведення пробного ЗНО здійснюється за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб.

Вартість одного пробного тесту у 2018 році для учасників порівняно з 2017 роком не змінилась і складає 129 гривень (по Харківському РЦОЯО).

З 09 до 31 січня 2018 року на сайті Харківського РЦОЯО (http://zno-kharkiv.org.ua) у розділі «Пробне ЗНО» відбудеться реєстрація на пробне ЗНО для мешканців Полтавської, Сумської та Харківської областей.

У разі одночасного проведення пробного ЗНО з декількох навчальних предметів особа може зареєструватися для складання тесту лише з одного із цих навчальних предметів.

Реєстрація для участі в пробному ЗНО вважається завершеною після надходження коштів для оплати послуг із проведення пробного ЗНО на рахунок, зазначений у реквізитах, що формуються одночасно з реєстраційною заявою.

Учасники пробного ЗНО з іноземних мов зможуть пройти процедуру тестування з цього предмета з аудіюванням. 

Основні кроки для реєстрації на пробне ЗНО:

  1. ознайомитися з Положенням про пробне зовнішнє незалежне оцінювання;
  2. сформувати реєстраційну заяву за допомогою спеціального сервісу, вказавши такі дані: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, місце проживання, контактний телефон, електронна адреса, категорію випускника (випускник поточного року, учень (слухач, студент) професійно-технічного, вищого навчального закладу І-ІІ р. а, випускник минулих років), перелік навчальних предметів із зазначенням мови, якою особа бажає отримати завдання пробного тесту, обрати із запропонованого переліку населений пункт, де особа буде проходити пробне ЗНО;
  3. заповнити всі поля електронної форми, отримати персональний пароль і код (зберегти!) до «Особистого кабінету учасника пробного ЗНО»;
  4. зайти на сторінку «Особистий кабінет учасника пробного ЗНО» роздрукувати реквізити для оплати кожного замовленого предмету окремо та реєстраційну заяву;
  5. оформити реєстраційну заяву та надіслати поштою до ХРЦОЯО;
  6. оплатити послугу з проведення пробного ЗНО протягом 3-х робочих днів із дня електронної реєстрації (квитанцію зберігати в себе), але не пізніше трьох робочих з останнього дня визначеного строку реєстрації;
  7. перевірити стан надходження оплати та реєстраційної заяви на  сторінці «Особистий кабінет учасника пробного ЗНО» через 10 робочих днів з дня оплати та відправки реєстраційної заяви.
  8. самостійно роздрукувати запрошення на пробне ЗНО з 1 березня 2018 року зі сторінки «Особистий кабінет учасника пробного ЗНО».

Участь у пробному ЗНО є добровільною.

Результати пробного ЗНО не використовуються для оцінювання рівня навчальних досягнень учнів та для конкурсного відбору до ВНЗ.

  • Директор – Сидоренко Олександр Леонідович, доктор соціологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України (057 705 15 64).
  • Додаткова  інформація з питань ЗНО: Якушева Олена Сергіївна, спеціаліст по зв’язкам з громадськістю (057) 705 07 37, 097 83 23 496.

 


 

ДО УВАГИ УЧНІВ 11-х КЛАСІВ!!!

    Реєстрація для участі в пробному ЗНО триватиме з 9 до 31 січня 2018 року. Зареєструватися можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.
Пробне зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури відбудеться 24 березня, з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, французької мов – 31 березня. У день проведення пробного тестування кожен зареєстрований учасник може скласти тест з одного навчального предмета.
Результати пробного ЗНО для осіб, які введуть свої відповіді до спеціального сервісу, будуть оприлюднені на інформаційних сторінках 30 березня – з української мови і літератури, з інших предметів – 6 квітня.

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗНО – 2018

МАТЕМАТИКА - 22 травня

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА - 24 травня

АНГЛІЙСЬКА МОВА -  01 червня

БІОЛОГІЯ - 04 червня

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ - 06 червня

ГЕОГРАФІЯ - 08 червня

ФІЗИКА - 11 червня

ХІМІЯ - 13 червня


 

 

 

Зовнішнє незалежне оцінювання!
ЯК ПІДТРИМАТИ СВОЮ ДИТИНУ?
(психологічні поради батькам)


Шановні батьки, психологічна підтримка - це один з найважливіших чинників, що визначають успішність Вашої дитини під час здачі ЗНО.
Справжня підтримка повинна ґрунтуватися на підкресленні здібностей та позитивних сторін дитини. Підтримувати свою дитину - значить вірити в неї.
Щоб продемонструвати свою віру в дитину, батьки повинні мати мужність і бажання
зробити наступне:
• забути про минулі невдачі своєї дитини;
• допомогти дитині знайти впевненість у тому, що він/вона справляться із тим чи іншим завданням;
• пам'ятати про минулі успіхи і повертатися до них, а не до помилок.
Існують слова, які особливо підтримують дітей, наприклад: «Знаючи тебе, я упевнений, що ти все зробиш добре», «Ти знаєш це дуже добре» тощо. Підтримувати можна також за допомогою дотиків, сумісних дій, тощо..
Пам'ятайте, основні правила психологічної підтримки, які є особливо важливими в період підготовки до іспиту:
• приділіть дитині увагу (цікавтеся її настроєм, станом здоров'я, проявляйте турботу про її потреби).
• забезпечте Вашій дитині місце для роботи, прослідкуйте, щоб ніхто із домашніх їй не заважав.
• контролюйте режим підготовки випускника, не допускайте перевантажень, пояснюйте, що обов’язково необхідно робити перерви, змінювати види занять.
• ранкова зарядка, спорт, прогулянки, не повинні бути виключеними із щоденного графіка під час підготовки до здачі тестів.
• зверніть увагу на харчування дитини. Подбайте, щоб вдома була поживна і різноманітна їжа, що забезпечить збалансований комплекс вітамінів. Пам’ятайте, що такі продукти, як риба, сир, горіхи, курага тощо стимулюють роботу головного мозку. При цьому не зловживайте солодощами і борошняним виробами.
• залиште для дитини на період іспитів мінімальний перелік домашніх обов'язків, давайте їй зрозуміти, що оберігаєте її.
• допоможіть дитині розподілити час підготовки відповідно до певних тем. Дуже важливо для дитини навчитися робити певні схематичні нотатки, візуально впорядковувати матеріал. Основні формули, положення можна виписати на листочки і повісити у різних куточках вашого дому.
• придбайте різноманітні тренінгові матеріали по тестуванню. Велике значення має щоденне тренування дитини практично працювати із тестами.
• вчіть дитину правильно орієнтуватися у часі і розподіляти свій час.
• виражайте готовність допомогти і допомагайте в різних питаннях підготовки.
• розказуйте про свій досвід здачі іспитів, де це доречно. Розкажіть, що ви відчували перед іспитами. Водночас, не видавайте свого хвилювання перед днем здачі тестів і не переносьте тим самим своє хвилювання на дитину.
• прагніть виражати упевненість в силах, не лякайте провалом. Не переживайте за кількість балів, які дитина отримає після тестування. Дитина повинна знати, що кількість балів не завжди остаточний і кінцевий вимір її можливостей.
• дайте дитині напередодні тестування можливість повноцінно відпочити і добре виспатися. І пам'ятаєте, найголовніше понизити напругу і тривожність дитини, забезпечити відповідні умови для занять.


 

ПІДГОТОВКА ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ УЧНІВ

Спочатку підготуйте місце для занять: приберіть зі столу зайві речі, зруч¬но розташуйте необхідні підруч¬ники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер'єр кімнати жов¬тий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо картин¬ки в цих тонах.
Складіть план занять. Плануючи кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні вивчатимете. Не взагалі: «трохи позаймаюся», а які саме розділи і теми.
Почніть зі складнішого, з того розділу, який знаєте найгірше. Але якщо вам важко «розгойдатися», можна почати з того ма¬теріалу, який найбільш цікавий і приємний. Можливо, поступово увійдете до робочого ритму, і справа піде.
Чергуйте заняття і відпочинок, скажімо, 40 хвилин занять, потім 10 хвилин — пе¬рерви. Можна у цей час помити посуд, полити квіти, зробити зарядку, прийняти душ.
Не треба прагнути до того, аби прочитати і запам'ятати напам'ять увесь підручник. Корисно структурувати матеріал, складати плани, схеми, причому бажано їх записува¬ти. Плани корисні і тому, що за ними легко повторити якийсь матеріал.
Як запам'ятовувати матеріал. Психологи встановили, що наша оперативна пам'ять при одночасному сприйнятті здатна утри¬мати і потім відтворити в середньому лише сім об'єктів. Тому матеріал краще розби¬ти на смислові шматки, бажано, аби їх було не більше семи. Смислові шматки матеріалу необхідно укрупнювати й уза¬гальнювати, виражати головну думку од¬нією фразою.
Не слід квапитися, за будь-яку ціну запам'ятовувати складний текст, не ро¬зібравшись у його внутрішніх зв'язках, не зрозумівши міркувань автора. Серед другорядного потрібно виявити найголов¬ніше.
Використовуйте асоціації. Метод ло¬кальної прив'язки полягає у побудові для ряду, що запам'ятовується, об'єктів іншого ряду — опорного, з добре знайомих або легких для вивчення об'єктів. Таким опор¬ним рядом може бути послідовність кімнат у вашій квартирі, будинків на вашій вулиці тощо. Людина спочатку заучує опорний ряд, а потім використовує його елементи, аби зіставити з ними елементи вивче¬ного ряду. Отже, якщо в матеріалі мало внутрішніх зв'язків — озирніться довкола. Уявіть обстановку, в якій ви вивчали ма¬теріал, і ви пригадаєте його, адже отримані одночасно враження запускають механізм згадування.
Як повторювати? Перекажіть текст своїми словами, і ви легше його запам'ятаєте, аніж просто прочитавши багато разів, — адже це активна розумова праця. Загалом, будь-яка аналітична робота з текстом дозволяє краще його запам'ятати. Це може бути пе-рекомпонування матеріалу, знаходження парадоксальних формулювань для нього, залучення контрастного фону або матеріалу тощо.
Конспектування.
Виявляється, текст мож¬на сильно скоротити, представивши його у вигляді схеми — «зірки», «дерева», «дуж¬ки» тощо. При цьому сприйняття та якість запам'ятовування значно покращуються че¬рез образність запису.
Таким чином, вам необхідно розбити великий текст не більш ніж на 7 частин, зв'язати ці частини між собою, виділити опори (слова і думки, що стоять за ними) і завчити їх.
У системі заучування матеріалу важливу роль відіграє повторення.
Виконуйте якомога більше різних опуб¬лікованих тестів з якогось предмета. Ці тре¬нування ознайомлять вас із конструкціями тестових завдань.
Тренуйтеся із секундоміром у руках, за¬сікайте час виконання тестів. Готуючись до іспитів, ніколи не думайте, що не впораєтеся із завданням, а навпаки, подумки малюйте собі картину тріумфу.
Залиште один день перед іспитом на те, аби знову повторити всі плани відповідей, ще раз зупинитися на складніших питаннях.
ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ПСИХОЛОГІЧНО
Для того, щоб у кризовій ситуації не втра¬чати голови, не потрібно ставити перед собою надзавдань і надмети. Не варто че¬кати, доки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до іспитів заздалегідь, помалу, по частинах, спокійно.
Якщо дуже важко зібратися з силами і з думками, спробуйте запам'ятати спочатку найлегше, а потім переходьте до вивчення складного матеріалу.
Щодня виконуйте вправи на зняття на¬пруження, втоми, на розслаблення.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВТОМИЛИСЯ ОЧІ?
Виконайте дві будь-які вправи:
• погляньте по черзі вгору-вниз (25 с), ліворуч-праворуч (15 с);
• напишіть очима своє ім'я, по батькові, прізвище;
• фіксуйте погляд то на віддаленому предметі (20 с), то на аркуші паперу перед собою (20 с);
• намалюйте очима квадрат, трикут¬ник — спочатку за годинниковою стрілкою, потім навпаки.
РЕЖИМ ДНЯ
Поділіть день на три частини:
• готуйтеся до іспитів 8 годин на день;
• займайтеся спортом, гуляйте, сходіть на дискотеку, потанцюйте — 8 годин;
• спіть не менше 8 годин, якщо хочете чи треба, влаштуйте собі тиху годину після обіду.
ЯК КРАЩЕ ХАРЧУВАТИСЯ
Харчування має бути 3—4-разовим, ка¬лорійним і багатим на вітаміни. Споживайте волоські горіхи, молочні продукти, рибу, м'ясо, овочі, фрукти, шоколад. Ще одна по¬рада: перед іспитами не слід наїдатися.
Пам'ятайте:  перемога не завжди приходить до найсміливіших, найспритніших, але рано чи пізно вона приходить до того, хто вірить у себе.

Форма входу

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz