Як зробити процес вивчення математики цікавим та результативним? Це основне питання, яке хвилює сучасного вчителя.
Соціальне замовлення суспільства диктує, що здобувачі освіти повинні знайомитись з наколишшям не тільки на теоретичному рівні, а й на практичному. Це і є особливістю STEM-уроків. Однією із STEM-технологій навчання математики є дослідно – проєктна діяльність із використанням прикладних задач. Якщо підходити до таких уроків системно, то це спонукає учнів із задоволенням працювати над такими проєктами.
Саме такі уроки-практикуми з геометрії були проведені вчителем математики Шелег Т.В. з учнями 8-А класу, які вдосконалювали свої практичні знання з теми «Подібність трикутників», та з учнями 11–Б класу в рамках повторення теми «Властивості трикутників».
Класи було поділено на групи, кожна з яких виконувала свої вимірювання та обчислення, навчалася, як практично застосувати відповідні властивості фігур. Наприклад, учні досліджували висоту будівлі школи, висоту найвищих дерев та ліхтарів.
Підбиваючи підсумки STEM-уроку, діти на чолі з педагогом зробили висновки: чим різноманітнішими й цікавішими є уроки, тим більше учнів захопляться даним предметом.
А впровадження елементів STEM-освіти в навчанні математики дає можливість підвищити якість науково-технологічної підготовки учнів, що відповідає соціальному замовленню суспільства.

 |