Понеділок
30.06.2025
20:56
Гость
RSS
 
Мій сайт
Каталог статей »

Мої статті [519]


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0


Уроки-практикуми з геометрії

Як зробити процес вивчення математики цікавим та результативним? Це основне питання, яке хвилює сучасного вчителя.
Соціальне замовлення суспільства диктує, що здобувачі освіти повинні знайомитись з наколишшям не тільки на теоретичному рівні, а й на практичному. Це і є особливістю STEM-уроків. Однією із STEM-технологій навчання математики є дослідно – проєктна діяльність із використанням прикладних задач. Якщо підходити до таких уроків системно, то це спонукає учнів із задоволенням працювати над такими проєктами.
Саме такі уроки-практикуми з геометрії були проведені вчителем математики Шелег Т.В. з учнями 8-А класу, які вдосконалювали свої практичні знання з теми «Подібність трикутників», та з учнями 11–Б класу в рамках повторення теми «Властивості трикутників».
Класи було поділено на групи, кожна з яких виконувала свої вимірювання та обчислення, навчалася, як практично застосувати відповідні властивості фігур. Наприклад, учні досліджували висоту будівлі школи, висоту найвищих дерев та ліхтарів.
Підбиваючи підсумки STEM-уроку, діти на чолі з педагогом зробили висновки: чим різноманітнішими й цікавішими є уроки, тим більше учнів захопляться даним предметом.
А впровадження елементів STEM-освіти в навчанні математики дає можливість підвищити якість науково-технологічної підготовки учнів, що відповідає соціальному замовленню суспільства.


: Мої статті | : Admin (23.12.2020)
: 186 | : 0.0/0
: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: