Субота, 25.11.2017, 07:34
Вітаю Вас Гость | RSS

Лубенська загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №1

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поради психолога

 

Поради батькам п’ятикласників щодо підтримки дитини в період адаптації

Перехід у 5-й клас знаменує кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти в основному врівноважені, спокійні, відкрито й довірливо ставляться до дорослих, визнають їхній авторитет, чекають від учителів, батьків, інших дорослих допомоги й підтримки.

Будь - які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, умінь, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

  1. У 5-му класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Встановіть разом з дитиною спеціальний час, коли слід виконувати домашні завдання, і слідкуйте за виконанням цих установок.
  2. Забезпечте своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.
  3. Стежте за порадами вчителів, записаними в щоденнику, робочих зошитах.
  4. Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережливе ставлення до підручників.
  5. Ніколи не поспішайте з висновками а ні про дитину, а ні про вчителя – прийдіть до школи, поспілкуйтеся з  учителем.
  6. Розмовляйте з учителями Вашої дитини про її успішність, поведінку та взаємостосунки з іншими дітьми. Навіть якщо немає особливих причин для занепокоєння, консультуйтеся з учителем Вашої дитини не рідше, ніж раз у два місяці.
  7. Пам’ятайте, клас, де навчається Ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись Ваша дитина. Це залежить від кожного й від Вас теж.
  8. Цікавтесь навчальними успіхами дітей (запитуйте: «Що нового ти сьогодні дізнався?» замість традиційного: «Яку ти сьогодні отримав оцінку?»). Радійте успіхам, не дратуйтесь через кожну невдачу. Вчіть дітей долати труднощі.
  9. Помічайте і заохочуйте навіть найменші успіхи у навчанні та поведінці дітей.
  10. Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а необхідно терпляче вити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
  11.  Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання – особистий приклад.
  12.  Дбайте про всебічний розвиток дитини. Сприяйте тому, щоб ваша дитина брала участь у всіх заходах, які проводяться у класі та школі.
  13.  Вчіть дитину бути хорошим товаришем: хотіти і вміти надавати допомогу, виручати з біди, доброзичливо ставитись до помилок інших і з готовністю прислухатися до зауважень на свою адресу.
  14.  Головною умовою успішної адаптації дитини до умов середньої школи є єдність вимог до дитини в сім’ї та школі. тільки разом зі школою можна досягти бажаних результатів у вихованні та навчанні дітей. Учитель – ваш перший союзник і друг вашої сім’ї.
Форма входу

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz